KimBuİbrahim
İnsan, gözden ibarettir aslında, geri kalan cesettir. Göz ise ancak dostu görene denir.

31 Mart 2012 Cumartesi

Kou Ar-Ge ve İnovasyon Kulübü

  Kocaeli Üniversitesi Ar-Ge İnovasyon topluluğuna 2.5 yıl önce katılmıştım. Açıkçası o zamanlar bayağı bi heyecanlıydım. Kafamda yapmak istediğim fikirler vardı. Çok uç da çok basit de olsa proje fikirlerine sahiptim. Ama gel gör ki elle tutulur hiçbir şey yapamadık kulüpte. Teknolojiyi severim. Zaten kendimi bildim bileli teknolojiyi takip ediyorum. Bu yıl kulüpte Ar-Ge sorumluluğunu üstlendim. Kulüpteki arkadaşlarıma projeleri hakkında yardımcı olmaya, yol göstermeye çalışacağım. Büyüyorum galiba. Hedefim kulüpte en azından yapılmış 1 proje olması :) Sanırım bunu da biz başaracağız. Adımız kulübün tarihine altın harflerle yazılacak. :) Güzel bir heyecan.
kou arge inovasyon kulübü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder